Sunday, April 1, 2018

Ти си и хубавото и лошото в теб



Обещание към себе си 4:
Да се чувствам комфортно в собствената си кожа винаги и да бъда в хармония в себе си.

Кога последно се чувстваше перфектно в собствената си кожа? Ама наистина! Без предразсъдъци, без задни мисли. Без "Само ако бях малко по-...", "Само ако изглеждах като...", "Как ми се иска да имах..."
Окей, да. В днешно време това може да бъде доста трудно. Буквално от всяка една страна ни обграждат идеали на хора с перфектен живот, перфектна фигура, перфектни коси, перфектни дрехи и аксесоари, грим on point, дето му се вика. Даже една такава тема за инфлуенсърите се отвори тези дни, че ме накара много бързо да си затворя телефона и да се опитам да забравя за нея :)
Животът не е състезание. Ти си тук, защото си важен и си имаш собствен път и собствена представа за себе си и това е единствената "перфектност", от която имаш нужда. Решенията ти може да се струват налудничави на някой. Друг може да се присмива на интересите и хобитата ти. Но какво от това? Нали те правят щастлив човек!
Същото е и с възприятието за нас самите. Нали знаеш, че няма един шаблон, от който всички сме еднакво изливани? Всеки е различен и всеки трябва да прегърне своите различия - и предимствата и недостатъците и да се чувства в тялото си като в храм. Защото то е точно това! Съвършено или не - то е единственото, което имаме.
Отне ми много време да стигна до момента, в който се чувствам истински комфортно със себе си - без да се притеснявам от всички несъвършенства или недостатъци. И по пътя за това разбрах, че с малко помощ от правилните места и хора, миожеш да се превърнеш в най-добрата версия на себе си - такава, каквато си я представяш винаги.
И преди съм разказвала за Bra Studio, които ме накараха да им се доверя още при първия ни контакт. И за мен е огромна радост, че те вярват в мен. Защото... абе друго си е, когато има кой да ти обясни някой неща по правилния начин и да ти покаже колко комфортно може да се чувстваш в собствената си кожа. Макар за този пост да имам малко помощ от своето Alter Ego, той нямаше да е тук, ако не се бях влюбила от пръв поглед в красивото бельо на Bluebella, които като бранд отново за първи път ми бяха представени именно от Bra Studio само преди няколко месеца.
Концепцията им е това, което истински ме впечатлява. Те предлагат от онзи тип секси бельо, което обаче за сметка на това не губи от комфорта си. А не е ли това идеята на всичко?
Като цяло самата идея на Bra Studio - да бъде помощник на жените в мисията не просто да открият перфектния сутиен за тях, но и да се чувстват комфортно и секси в него - е най-ключовото. А супер често го пренебрегваме и то с ясното съзнание, че неправилното бельо може да доведе до редица проблеми в гръбначния стълб, стойката, здравословното състояние на жените и какво ли още не. В Bra Studio обаче има една уникална услуга - брафитинг, която представлява следното. На базата на специфични измервания в областта на бюста, те откриват кой е перфектният размер сутиен за теб и ти обясняват как точно трябва да го носиш и каква да търсиш по принцип в избора на бельо. Тъй като съм доста редовен клиент там, от момичетата съм научила много готини хакове и съвети. И без това жените се подлагаме на безброй процедури (така съм чувала поне :D), брафитингът определено трябва да е в списъка ти!
Имай предвид, че не е обвързан с покупка - може да си го направиш по всяко време в магазините на Bra Studio. И...да... успех да устоиш на красотите там :)
А защо точно ти разказвам всичко това ще научиш малко по-надолу...


... за да зарадваме една щастлива дама (и гаджето й :D), с готините хора от Bra Studio ще подарим ваучер на стойност 100лв. придружен от специална фитинг консултация в един от салоните им. Може да се включите в giveaway-я като посетите Instagram профила ми, където ще откриете играта. Обещавам, че цялото преживяване страшно си заслужава! Освен разкошните модели на Bluebella там ще откриеш луксозните Marlies Dekkers, на които Bra Studio са ексклузивен представител за България и Panache, които предлагат впечатляваща гама от размери. И после непременно да споделиш коя най-много ти е харесало!

Сутиен: Bluebella
Жартиери: Bluebella

*Photo Credit: Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

*Публикацията е в партньорство с Bra Studio.
Всички мнения са мои.

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava