Tuesday, March 13, 2018

Budget Shopping Vol2: Секънд хенд емоцията си е най!


Завръщам се с обещаното Vol 2. продължение на моят шопинг списък. Този път обаче се обръщам към Secon Hand шопингът като една неизбежна и много любима част от живота на всеки един любител на модата. 
Ако трябва да направя едно срамно признание - в началото много, ама много не обичах дрехите "втора употреба". Струваха ми се не достатъчно... класни ли, интересни ли... и аз не знам. Какво глупаво детенце съм била! :D Отне ми известно време да приема цялата идея и тя да намери мир с моята чистофайническа природа, но накрая се спогодихме повече от добре.
В Second Hand шопинга открих много неща, които пасват на моите разбирания. Харесва ми идеята за съчетаването на полезното с приятното, която носи той. Хем се сдобиваш със страхотни дрехи на изумителни цени, но и даваш своя принос за опазването на околната среда.
В секънд хенд магазини съм откирвала дрехи на брандове, които до този момент само съм си мечтала да притежавам. А разнообразието от толкова много различни стилове, кройки, материи и тенденции събрани на едно място, е истински вдъхновяващ и много силно влияе на въображението. Намираш неща, от които никога не си мислил, че имаш нужда, но и които са единственото логично продължение на стила ти, което е липсвало до сега!
И тъй като много хора в Instagram помолиха и за такъв пост, ето я и моята Second Hand онлайн селекция с любими локации за находки. Някои от тях може да са ти добре познати, а други да чуваш за първи път. И в двата случая - надявам се да бъда полезна :)
П.С. В случай, че живо се интересуваш от Second Hand, бих препоръчала блога на сладката Рада - The Trift Sheep - има страхотни неща!

Пуловер Mango

Солей топ

Remix.bg
Ок, ок, знаеш го! Ама няма как да не започнем с Remix.bg. Моята най-любима дестинация за палта, пуловери, якета, блейзери тук-там някоя рокля или чанта. Обожавам възможността да пазарувам от мечтани брандове като MaxMara, Mulberry, Gucci, Viktoria Beckham, DKNY, Prada и още много други на далеч по-достъпни цени от тези в истинските им бутици. От там имам толкова любими находки, които са се превърнали в неразделна част от гардероба ми!

Сако ASOS

Frea.bg
Обожавам селекцията на Frea.bg. Толкова разкошни и добре подбрани дрехи на едно място се виждат само в истински добрите бутици. Харесва ми как всичко е в унисон с актуалните тенденции, а дрехите много видимо са подбрани и селектирани с усет. Из каталога на Frea могат да бъдат открити разкошни попадения, а отношението на екипа им е много мило и внимателно.   

Top ASOS

Contour.bg
Страхотен сайт с много качествено подбрани дрешки, отлична спортна селекция и много бърза и безпроблемна доставка. Преобладават масовите брандове, но веднъж от там си "грабнах" и едно разкошно палто на BCBG Max Azria в нежен прасковен нюанс. Не пропускай да хвърляш по един поглед от време на време - цените са изкушаващи, а находките - бързо се забелязват :)

Гащеризон DKNY

Remoda.bg
Макар и по-рядко, в Remoda съм попадала на страхотни модни находки! Отново - най-силно впечатление ми направиха палтата, но има и няколко рокли, които си останаха неразделна част от гардероба ми. Селекцията е на по-масов клас бранодве като не мисля, че изобщо съм виждала дрехи от по-високия клас, но въпреки това има чудесни алтернативи на отлични цени. Доставката е сравнително бърза, макар да отнема малко повече време от останалите изброени сайтове, но в крайна сметка - хубавите неща винаги си заслужават чакането :D 

Чанта Mulberry: подарък, но е от Remix

Shedd
Истината е, че използвам Shedd предимно, за да продавам своите дрехи и аксесоари, за които е дошло време да открият нов собственик. Рядко се случва да се разровя из обявите, но когато го направя винаги съм попадала на чудесни находки, представени по много креативен и приятен начин. Междувременно, ако искате да разгледате личната ми селекция - може да направите това с хаштаг #gamesoffashion. Не са останали много неща, но скоро ми предстои да актуализирам фийд-а си :)

Рокля And Other Stories

Facebook Groups
Има някои страхотни Facebook групи за продажба и/или размяна на дрехи.  Аз лично участвам в няколко такива. Дори момичетата в работата ми си имаме подобна! Моят съвет е да потърсиш някои от тях или още по-добре - да създадеш такава. По този начин може на едно място събереш приятели и познати със сходен стил, с които да си разменяте или препродавате своите любими модни находки. След това към групата могат да се присъединят още и още абонати, с които да разширите модното си семейство и шопинг вдъхновението си!

Рокля HM

А ти имаш и си любимо онлайн местенце, което да добавиш към моя списък? Ще се радвам да науча още места за Secon Hand находки :)

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

4 comments:

  1. хм..събитията за размяна на дрешки ВЪРТИДРЕШКА! И те са добра алтернатива пред скучното прекарване в бутуците - музука, приятели, сладки приказки и нови находки + добро за природата

    ReplyDelete
  2. Еха! Страхотни находки! Направо зяпнах.

    ReplyDelete
  3. beautiful outfits, I like all of them.

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava