Monday, February 19, 2018

От Zara ми объркаха поръчката. И съм им искрено благодарна!


Поръчване онлайн! 
Без значение от къде, то винаги крие доста рискове! Но пък усещането да получиш отдавна очакваната пратка, да я разопаковаш с треперещи ръце, да усетиш вълнението от това дали въпросната дреха или аксесоар ще ти станат - дали ще бъдат твоето нещо... Ах!
12,99 - HOT Zara Online Offer
Разкошни боти и сърцебиене! Номерът ми е единственият наличен! Бърза поръчка - доставка до магазин и плащане с карта.
И чакане! Цели 9 дни, в които през главата ми преминаха стотици идеи за това как ще съчетая точно ТЕЗИ боти! Толкова разкошно вписващи се във всяка една идея. О, какъв късмет!
Няколко дълги дни по-късно - на касата в Zara. Цените са толкова горещи, че голяма част от нещата в магазина са по земята или между рафтовете, а хората превъзбудено сноват из целия магазин. Момичетата не могат да наваксат с прибирането на всичко и непрестанно прииждащите хора. Цели трима души си очакваме онлайн поръчките. НО момичето на касата се бави. По телефона й се кара някой - пратката му е объркана. Дамата е поръчала пет неща, а в кутията са били само 3 - КАКВООО?
Мисля си, "Това никога не съм чувала да с случва на Zara".
20 минути по-късно си взимам кутията и се отправям към вкъщи - искам да направя ритуално отваряне. 
3...2...1... НЕ!
Всички планирани тоалети с разкошните боти от HOT Zara Online Offer преминават в главата ми, за да им кажа ЧАО завинаги. Ботите са други. Че и грозни! Блякс!
Това е, захвърлям ги в ъгъла до дивана и започвам да се каня да ги върна в магазина, но не и преди да не проверя сайта и да не видя, че моите babies вече не просто са разпродадени, но изобщо ги няма! What the f....?
Две седмици по-късно ботите все още са в кутията до дивана и решавам да ги погледна пак, че дори и да ги пробвам... нали знаеш - за всеки случай. И изведнъж се влюбих!
Харесват ми, защото след като ги обух осъзнах, че ако Zara не ми бяха объркали поръчката, никога нямаше да се осмеля да си купя латексови боти тип чорап с тънко токче. Никога нямаше да се осмеля да експериментирам така. Там ми е била грешката! Има много малко неща, с които тези боти не стоят добре. Разкошен акцент са!
Така че... Thank you, Zara! Че внесе доза дързост в гардероба ми и за пореден път доказа вярването ми, че във всяка лоша ситуация има и позитивни страни.

Панталон: H&M // Тениска: Mango // Шал: Stradivarius // Чанта: Parfois // Боти: Zara

А вие имате ли подобни сгрешени, но всъщност правилни поръчки? :)

*Photo Credit: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

2 comments:

  1. perfect styling....love your bag!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Duuuude, ботите са един път, разкошни са, и толкова много ти отива такъв стил! Само ти можеш така да преобърнеш лошото и да го направиш в твоя полза, you my idol! ^__^

    ReplyDelete

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava