Monday, July 17, 2017

Silver-ing Around

За какво се сещате, когато в главата ви прозвучи: "Ей това не трябваше да го купувам май..."
Всички имаме поне една дреха или аксесоар, за които сме се превъзбудили в магазина или по време на онлайн шопинга, смело сме заплатили и след това сме прекарали поне 20 минути вцепенени пред огледалото, доакто в главата ни се прокрадват мисли от рода на... "Мамка му, къде ще го нося това!?"
Ей така през зимата се сдобих с тази сребърна пола от гигантските намаления в HM само за осем лева(!).
Първата ми мисъл, разбира се, беше "СРЕБЪРНА ПОЛА! КОЛКО ЯКО!".
Втората ми мисъл беше "Осем лева? Дали да не си взема 2??"
Тратата ми мисъл (не изобнщо(!), но относно тази пола :D) беше вкъщи: "С какво, за Бога, ще нося сребърна пола през януари!?"
И просто така, тя си заспа на най-долния рафт в шкафа ми.
При местенето тази година отново я преоткрих! И нарочно я оставих най-отгоре!
И понеже вече беше доста топличко и бях в ей такова готино настроение, реших да я облека. 
Много ми хареса как отразява слънчевите лъчи по пътя от Оборище до булевард Сливница и как не се сдържах да не се огледам в почти всяка витрина, покрай която минавах. Затова след това реших да ви я представя и тук. И понеже сребърна пола очевидно сама по себе си не е достатъчна за мен, още един акцент на тоалета за ярко жълтите ми обувки!
.
А това ми е едно от най-любимите места в София.
Skirt: HM
Top: Zara
Shoes: Bershka

*Photo Credit: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov

А вие какво мислите за сребристите материи? Допадат ли ви като акцент и бихте ли ги носили?
Пожелавам ви прекрасен ден!

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava